Thursday, January 19, 2012

Cabaran demi Cabaran

HMM , takde apa nak cerita hari ni . Aku semakin jauh dengan kawan kawan aku yang dulu Naziela Emilia , Hidayah , Yasmin , Izham , Izzat , Fariz ,Syahmi and Faiq . Semua dah ada kehidupan masing masing dan hala tuju masing masing . Aku pun teruskan hidup aku , aku sekarang ni suka duduk sorang sorang and i don't know why . Mungkin nilah takdir hidup sebagai seorang remaja yang berusia 16 tahun . Kadang kadang nak belajar pun takde mood mungkin sebab member aku semua masuk kelas sains tapi takpe la , aku terima dengan seadanya , disebabkan dua tiga orang punya pasal aku tak dapat masuk kelas sains takpe la mungkin cita cita aku dah hancur seperti pinggan kaca jatuh ke lantai . Kadang kadang hati ni sakit jugak tapi aku tahan je . Takpe la mungkin rezeki aku dekat kelas akaun . Aku tak nak simpan la dendam dendam ni . Takpe la biarla hidup aku sorang sorang aku rela meniti cabaran hidup ni . Aku harap kawan kawan aku semua berjaya . Mungkin hidup aku takde apa apa sekarang ni and insyallah aku dapat ganjaran tu pada masa yang akan datang . Buat masa ni , aku macam biasa je takde apa pun yang berubah still macam dulu , tapi ada la sikit perubahan sikit je pun korang takkan nampak punya . Anyway aku nak macam dulu , kita sama sama senang kita sama sama susah . So , aku harap benda tu akan terjadi jugak tahun ni . Bye .

No comments:

Post a Comment